Často kladené otázky

KEDY DOSTANEM SVOJE VYSNÍVANÉ SVIETIDLO?

Svietidlá sú vo väčšine v uvedenom termíne a množstve k dispozícii. I napriek tomu sú uvedené termíny dodania iba orientačné. Ak tomu tak nie je a po objednávke sa vyskytne nejaký problém s dodávkou svietidiel, potom budete o tejto skutočnosti ihneď informovaný e-mailom. 
   

AKÉ SPÔSOBY PLATIEB MÔŽEM VO VAŠOM E-SHOPE POUŽIŤ?

Tovar je možné platiť v hotovosti, priamo na odbernom mieste. Tovar zasielaný prepravnou službou na dobierku, môžete u prepravcu platiť v hotovosti alebo kartou. Objednávky je samozrejme možné platiť aj vopred, prevodom na náš bankový účet, alebo prostredníctvom portálu TrustPay. 
 

AK SOM SI VYBRAL PLATBU VOPRED, KEDY DOSTANEM ÚDAJE K ÚHRADE?

Okamžite po obdržaní vašej objednávky Vám v potvrdzujúcom e-maili pošleme podklady k platbe. Zároveň Vám vystavíme zálohovú faktúru, v ktorej nájdete zosumarizované všetky údaje k platbe. Pri tomto spôsobe platby treba počítať dobou pripísania peňazí na náš účet. Tovar odosielame až po pripísaní hodnoty na náš účet.
  

AKÝM SPÔSOBOM DOSTANEM SVOJE VYSNÍVANÉ SVIETIDLÁ?

Svietidlá sú mimoriadne krehká záležitosť, preto ak preferujete osobný odber svietidiel, môžete využiť odber z nášho Showroomu v Bratislave, na ulici Bajkalská číslo 5.
Ak ste zástancom klasiky a radi si zásielku vyzdvihnete vtedy, keď to práve potrebujete, ponúkame možnosť doručenia objednávky Slovenskou poštou. Dodanie balíku na Vami zadanú adresu či poštu trvá približne 4 pracovné dni. Vo výnimočných prípadoch to môže byť aj skôr.
My odporúčame dopravu prepravnou spoločnosťou GLS. Zabezpečuje dodanie zásielok do celkovej hmotnosti 30 kg po celom Slovensku. 
 

ČO AK NEBUDEM V ČASE DODANIA PREPRAVNOU SPOLOČNOSŤOU ZASTIHNUTEĽNÝ?

V deň doručenia vás bude kontaktovať pracovník spoločnosti GEIS, aby upresnil čas dodania alebo vás informoval o prípadných zmenách. V prípade, že vás kuriér nezastihne, zanechá písomné oznámenie vo vašej schránke o neúspešnom doručení. Ďalší pokus o doručenie prebieha automaticky nasledujúci pracovný deň.
 

KOĽKO BUDEM PLATIŤ ZA PREPRAVU?

​Poštovné a balné pre celú objednávku predstavuje  4,0 EUR vrátane DPH.
Dobierkový poplatok predstavuje 1,00 EUR vr. DPH.
Pri objednávke nad 30 EUR je doprava na nás - čiže ZDARMA.  
  

KAM TREBA NAHLÁSIŤ REKLAMÁCIU A KDE ZISTÍM STAV MOJEJ REKLAMÁCIE?

Reklamácie môžete hlásiť telefonicky alebo emailom na reklamačné oddelenie, ktoré nájdete v sekcii kontakt, kde sa následne môžete aj spýtať na stav svojej reklamácie. Určite je lepšie, ak skôr ako tovar zašlete k nám, najskôr telefonicky preberieme, aký máte problém. Mnohokrát sa stáva, že sa problém dá vyriešiť aj takouto cestou a vy môžete ďalej veselo svietiť.
 

AKO DLHO TRVÁ REKLAMÁCIA SVIETIDIEL?

Naši kolegovia zo servisnej dielne robia všetko preto, aby bola reklamácia vybavená v čo najkratšom termíne a ku všetkej spokojnosti zákazníka . Na vybavenie reklamácie je zo zákona poskytnuté 30 dní, my sa však snažíme o čo najkratšie termíny. 
 

ČO VŠETKO JE POTREBNÉ POSLAŤ SO SVIETIDLOM NA REKLAMÁCIU?

Pre zjednodušenie komunikácie poskytujeme spolu s objenávkou REKLAMAČNÝ PROTOKOL, ktorého dôsledným vyplnením sa vyhneme komunikačným chybám. Reklamačný protokol si môžete tiež znovu stiahnuť na našej stránke. Ak je protokol správne vyplnený, nie je nutné zasielať žiadne iné dokumenty. 
 

SÚ SVIETIDLÁ VO VAŠOM OBCHODE DODÁVANÉ SO ŽIAROVKAMI?

Svietidlá, ktoré dodávame so žiarovkami, sú viditeľne označené štítkom: Žiarovka zadarmo. Na tieto žiarovky sa však nevzťahuje záruka, nakoľko ide o reklamný predmet, ktorý vám dodávame zadarmo. Sú však plnohodnotne použiteľné do daného typu svietidla. 
 

PRI PREVZATÍ TOVARU SOM ZISTIL POŠKODENIE OBALU, AKO MÁM POSTUPOVAŤ?

Ak pri preberaní zásielky zistíte, že prepravný obal je poškodený, je potrebné spísať škodu s kuriérom a pri reklamácii postupovať podľa obchodných podmienok kuriérskej spoločnosti, alebo odmietnuť prevzatie zásielky z dôvodu poškodenia obalu pri preprave. Kupujúci je povinný kontaktovať predávajúceho o poškodení a neprevzatí zásielky do 24hodín. Dodatočné reklamácie ohľadom poškodeného tovaru nie je možné uznať! 
 

MÔŽEM SVIETIDLO VRÁTIŤ AK MI NEVYHOVUJE?

Áno, samozrejme. Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky. Vrátený tovar môže byť vyskúšaný, musí však byť nepoškodený, nepoužívaný a v originálnej krabici. Máte právo v rámci tejto lehoty po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Stávate sa však zodpovedným za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru. Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Ak potrebujete prečítať viac, nakuknite na stránku vrátenie tovaru.
 

AKÉ POSKYTUJETE ZÁRUKY NA OBJEDNANÝ TOVAR?

Pretože pri našich produktoch ide zásadne o nový tovar, poskytujeme na všetky svietidlá plnú záruku 2 roky od dátumu ich prevzatia. V prípade samostatnej kategórie produktov BAZÁR, je pri každom svietidle spolu s dôvodom zaradenia do tejto skupiny uvedená aj znížená, či normálna záruka. 
 

ROZBIL SOM, ČO TERAZ?

Nie je dôvod pre paniku. Črepy predsa prinášajú šťastie. A u nás ho máte, pretože pre väčšinu svietidiel ponúkame možnosť zakúpenia náhradných skiel a dielov. O dostupnosti náhradných skiel, prípadne dielov a ich cene sa dozviete na kontaktných telefónnych číslach alebo emailových adresách. 
 

KONTROLUJETE TOVAR PRED JEHO ODOSLANÍM?

Tovar je kontrolovaný niekoľko krát. Už pri výrobe máme prsty v kontrole kvality, materiálov a vyhotovenia. Pri prijatí na sklad kontrolujeme správnosť a kompletnosť zásielky. Námatkovo sa kontrolujú jednotlivé produkty, ich kvalita vyhotovenia, vypracovania a tiež balenia. Následne tovar skladujeme tak, aby sme minimalizovali možnosti poškodenia obalu a tým samotného svietidla. Pri expedícii je kontrolovaná neporušenosť obalu a tiež neporušenosť sklených častí svietidla. Svietidlá sú odovzdané prepravcovi so všetkými náležitosťami prislúchajúcimi preprave krehkého tovaru.
 

AK SOM UŽ ODOSLAL OBJEDNÁVKU, MÔŽEM SI EŠTE DOOBJEDNAŤ?

Ale samozrejme!! Budeme len radi, môžete nás telefonicky alebo e-mailom kontaktovať so žiadosťou o pridanie tovaru. Ak objednávka nebude ešte vyexpedovaná, požadovaný tovar vám do objednávky pridáme. Ochotu máme, vždy však záleží hlavne na kapacite skladových zásob a tiež na stave spracovania, v ktorom sa práve Vaša objednávka nachádza.
 
Platobne metody