Často kladené otázky

Kedy dostanem svoje vysnívané svietidlo?

Svietidlá sú väčšinou v uvedenom termíne a množstve k dispozícii. Napriek tomu sú tieto údaje iba orientačné. Ak by sme s nejakého dôvodu nemohli dodržať termín dodania Vašej zásielky, o tejto skutočnosti budete ihneď informovaný e-mailom. 

Aké spôsoby platieb môžem vo vašom e-shope použiť?

Tovar zasielaný prepravnou spoločnosťou GLS na dobierku môžete u prepravcu platiť v hotovosti alebo kartou. Objednávky je samozrejme možné platiť aj vopred, prevodom na náš bankový účet, alebo kartou prostredníctvom portálu Tatra CardPay. 

ak som si vybral platbu vopred, kedy dostanem údaje k úhrade?

Ihneď po obdržaní Vašej objednávky Vám v potvrdzujúcom e-maili zašleme podklady k platbe. Zároveň Vám vystavíme zálohovú faktúru, v ktorej nájdete zosumarizované všetky údaje k platbe. Pri tomto spôsobe platby treba však počítať s tým, že tovar odosielame až po pripísaní peňazí na náš účet.

Akým spôsobom dostanem svoje vysnívané svietidla?

Ponúkame dopravu prepravnou spoločnosťou GLS. Zabezpečuje dodanie zásielok do celkovej hmotnosti 30 kg po celom Slovensku. Ak vám tento spôsob nevyhovuje a ste ťažko zastihnuteľný kuriérom počas dňa, môžete si vybrať spôsob dopravy cez Zásielkovňu na Vami vybrané odberné miesto. Tovar si tam môžete vyzdvihnúť kedykoľvek počas 14 dní odo dňa uloženia.

Čo ak nebudem v čase dodania prepravnou spoločnosťou zastihnuteľný?

Pri expedícii z nášho skladu a prevzatí zásielky spoločnosťou GLS obdržíte od prepravcu informačný email, že zásielka im bola odovzdaná a budú Vám ju doručovať. V tomto maili nájdete aj link, kde je možné ešte dodatočne zmeniť adresu doručenia.  

V deň doručenia Vám príde SMS, kde Vám bude upresnený čas doručenia na 3-hodinový časový interval (napr. medzi 9.00 – 12.00). Krátko pred doručením Vás bude kuriér telefonicky informovať, že sa už nachádza v blízkosti adresy doručenia a môžete ho očakávať.

Ak Vás aj napriek tomu kuriér nezastihne, zanechá písomné oznámenie vo Vašej schránke o neúspešnom doručení. Ďalší pokus o doručenie prebieha automaticky nasledujúci pracovný deň.

Koľko budem platiť za prepravu?

​Poštovné a balné predstavuje 4 € pri preprave spoločnosťou GLS a 2,80 € pri vyzdvihnutí v Zásielkovni. Dobierkový poplatok predstavuje 1 €. Pri objednávke nad 30 EUR je doprava ZDARMA. Viac info nájdete v sekcii Doprava a platba

Ako mám podať reklamáciu?

Reklamácie prosím nahlasujte emailom spolu s popisom závady a fotodokumentáciou na: zakaznicky.servis@profisvietidla.sk. Naši pracovníci tak budú ihneď vedieť vyhodnotiť, akým spôsobom sa bude daná reklamácia riešiť, o čom Vás budú obratom informovať emailom. Všetky podrobné informácie o reklamačnom procese nájdete v sekcii Reklamácie.

Ako dlho trvá reklamácia svietidiel?

Na vybavenie reklamácie je zo zákona poskytnutých 30 dní, no naši kolegovia zo servisnej dielne robia všetko preto, aby bola reklamácia vybavená v čo najkratšom termíne.

Sú svietidlá vo vašom obchode dodávané so žiarovkami?

Svietidlá, ktoré dodávame so žiarovkami, sú viditeľne označené štítkom: Žiarovka zadarmo.

Pri prevzatí tovaru som zistil poškodenie obalu, ako mám postupovať?

Ak pri preberaní zásielky zistíte, že prepravný obal je poškodený, je potrebné spísať škodový protokol s kuriérom pre prípad, že by bol poškodený aj obsah zásielky alebo môžete odmietnuť prevzatie zásielky z dôvodu poškodenia obalu pri preprave.

Môžem svietidlo vrátit, ak mi nevyhovuje?

Tovar môžete bez udania dôvodu vrátiť do 14 dní od prevzatia zásielky. Vrátený tovar musí však byť nepoškodený, nepoužívaný a v originálnom balení. V rámci tejto lehoty máte právo po prevzatí tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom kamennom obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, charakteristík a fungovania tovaru. Stávate sa však zodpovedným za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru. Odskúšať teda neznamená začať tovar používať a po niekoľkých dňoch vrátiť predávajúcemu. Podrobnejšie informácie nájdete v sekcii Vrátenie tovaru.

Aké poskytujete záruky na objednaný tovar?

Na všetky svietidlá zakúpené cez náš internetový obchod www.profisvietidla.sk Vám automaticky predĺžime záruku až na 3 roky, záručná lehota začína plynúť odo dňa prevzatia tovaru objednávateľom. Predĺžená záruka sa nevzťahuje na žiarovky, kde platí štandardná záruka 2 roky.

Rozbil som, čo teraz?

Pre väčšinu svietidiel ponúkame možnosť zakúpenia náhradných skiel a dielov. O dostupnosti náhradných skiel, prípadne dielov a ich cene sa informujte emailom alebo telefonicky.

Kontrolujete tovar pred jeho odoslaním?

Pri expedícii je kontrolovaná neporušenosť obalu a tiež neporušenosť všetkých a najmä sklenených častí svietidla. Svietidlá sú starostlivo zabalené a odovzdané prepravcovi so všetkými náležitosťami prislúchajúcimi preprave krehkého tovaru.

Ak som už odoslal objednávku, môžem si ešte doobjednať?

Samozrejme, môžete nás telefonicky alebo e-mailom kontaktovať so žiadosťou o pridanie tovaru. Ak objednávka nebude ešte vyexpedovaná, požadovaný tovar Vám do objednávky pridáme.

Platobne metody
Nastavenia cookies