Reklamácie

Zákazník má právo zakúpený tovar reklamovať. Ak však chcete Vami zakúpený tovar reklamovať, vopred nás prosím o tejto skutočnosti informujte, či už prostredníctvom emailu alebo telefonicky (viď. kontakty).

Prišlo Vám poškodené/rozbité svietidlo? Prosím informujte nás o tom ihneď po prevzatí tovaru a zašlite nám na email: info@profisvietidla.sk fotky poškodeného svietidla, je však podstatné, aby ste nám odfotili aj uloženie svietidla v krabici, vrátane výplne balenia.

Naši pracovníci Vás budú následne informovať či je možné poslať iba náhradný diel.

Ak je tovar poškodený tak, že nie je možné poslať náhradný diel, alebo tovar nefunguje a je potrebné ho odoslať k nám, prosím dohodnite si s našimi pracovníkmi niektorý z týchto foriem odovzdania svietidla na reklamáciu:

1.     Tovar zabaľte so všetkými náležitosťami a príbalovými letákmi, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu poškodeniu a označte balík reklamačným štítkom, ktorý Vám pošleme do mailu a balík odovzdajte na najbližšom odbernom mieste Zásielkovne.   

2.     Reklamovaný tovar nám po dohode môžete poslať na adresu Štefániková 699, 905 01 Senica

3.     Tovar je možné na reklamáciu odovzdať aj osobne na predajni profisvietidla.sk v OC STYLA: Studená 4B/18496, 821 04 Bratislava, alebo v predajni Svietidlá tenus Hurbanova 40/A, 905 01 Senica.

Opodstatnené reklamácie sa budeme snažiť vybaviť, v čo najkratšom čase, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru.

Obrázky respektíve fotky sú iba ilustračné a samotný tovar sa môže v skutočnosti mierne líšiť napríklad odtieňom farby. Môže to byť spôsobené iným svetlom v domácnosti oproti fotokomore alebo odtieňom výrobnej šarže produktu. Táto skutočnosť nie je dôvodom na reklamáciu.

·        Ak nám posielate svietidlo na reklamáciu balík musí vždy obsahovať:

·       doklad o kúpe

·       je nutné čitateľne popísať chybu a spôsob ako sa prejavuje

·       tovar musí byť zaslaný so všetkými jeho súčasťami, s ktorými bol dodaný, bez prípadných znečistení

·       predávajúci neručí za škody spôsobené na tovare neodbornou manipuláciou, nedbalým zaobchádzaním, prípadne pôsobením vis major, t.j. vonkajších udalostí, ktoré nemajú svoj pôvod v konaní účastníkov zmluvy a ich vznik nemohli účastníci nijako ovplyvniť.

Formulár

Vložte znaky, ktoré vidíte na obrázku . Vložte znaky, ktoré vidíte na obrázku .
Platobne metody